Accepterad Filip Brolin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199643436962/

Ditt Hex-ID: steam:1100001645327a2

Vad är din discord tagg? Loffeyhyh

Vem var det som bannade dig? Maxkillerbree

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 015625.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggade under ett scenario och sedan blev sur på staffen och kalla han busunge i discord till Maxkillerbree.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis kenta yäni var ute och körde ner till plocket. Sedan så råna vi en kille som stå och plockade kokain. Killen som plockade kokain. Hans polare stog i busken och börja skjuta mot oss. Sedan så blev jag sjukt sur på kenta för att han hade varit jobbig mot mig. Så jag stängde ner datorn och vart väldigt sur. Jag skulle sova och sedan kolla jag discord på mobilen. Då hade maxkillerbree skrivit till mig att jag ska hoppa support. Jag säger att jag inte kommer hoppa support då jag var sur osv. Sedan skriver han att jag har fått indragen krim och pbannad. Så jag frågar om klippet och då ville han inte visa och då sa jag till han busunge.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av er staffs att banna mig. Jag gjorde fel och det vet jag om. Att göra sådant ingame är inte okej och detta vet jag om själv. Att sedan kalla en staff för grejer som är olämpligt är också fel att göra. Att säga busunge till en person som vill göra servern bättre och så att det finns en hög rp nivå på servern och inte massa lallare är verkligen inte okej och det är en stor del att få banna mig. Att jag clogga är heller inte alls okej och det är också en stor del att få banna mig. Så det var helt rätt av er staffs att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad tidigt när jag börja spela unive. Jag var icke medlem och kunde inte reglerna så bra. Detta var i maj ungefär. Jag vart svbannad och temporärt bannad då. Jag lärde mig snabbt om hur man spelar unive och rpa bra. Fram tills jag vart pbannad för clogg. Jag var i ett scenario och strömmen gick. Strömmen var nere till dagen efter och detta blev då pbann för clogg. Det var helt rätt av staffsen för att det var ju clogg. Endå om jag inte kunde gjort något åt saken så vart jag bannad endå. Efter den ban så vart jag medlem nästan direkt när jag blivit unbannad. Rpa i ungefär 2 månader. Det var september och jag blev bannad. Alltså denna ban jag har just nu är den bannen i september.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt stänga av i scenariot. Eller jag ska inte stänga av i scenariot och jag ska rpa vidare på scenariot. Ta det lugnt och inte bli sura på staffsen då dom inte gjort något. Aldrig kalla någon staffs för dumma grejer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte stänga av i ett scenario och rpa vidare på scenariot. Aldrig gå in i ett scenario ifall jag inte kommer rpa klart på det. Aldrig kalla staffs för grejer som är olämpligt. Aldrig bli sura på staffs för de är bara här för att hjälpa till och inget annat. Ifall jag blir inkallad till support att jag inte ska börja kalla staffsen för dumma grejer för de dragit roller osv. Att aldrig dra ner på plocket ifall jag är sur. Då jag vet och det kan vara folk som vaktar sina vänner i buskar och kommer att skjuta ifall vi rånar hans kompis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Ludde vill gärna veta vad jag ska eller kan göra för att bli unbannad ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka