Nekad ajdini321 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini321

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-blåljus-621 — FiveM, Utgår 2026-03-15
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Slem
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag kom ut ur gänghuset sedan efter så kommer några med en bil och började lalla och säga är de sinful osv sedan efter så följde de efter mig jag körde offroad med en offroadbil sedan kommer de fullfart med en sportbil som är riktigt sänkt kommer fullfart upp på offroad vägen sedan körde han in i mig och han hoppade ut och skjöt direkt på mina däck då han inte rpar på skador där samt sedan kör jag iväg och han följer efter mig sedan visste han exakt vart jag var vet inte ens hur sedan pittande han mig och de hoppade ut och rikta där efter kidnappade de mig och sedan så tog de mig i gänget huset. de banna mig för fearrp att jag sa till han två bebisar sen enligt staff i staff sa jag busunge men sedam så ändrade staffen till att jag inte sa busunge.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tycker det är felaktig eftersom han bannade mig för jag sa busunge när jag inte sa de och han har inte skrivit anledning på banen men han satt i sup och sa at jag hade sakt busunge men sen så sa jag att jag sa aldrig busunge så att jag tror han banna mig för att jag hetsade tillbaks genom att säga 2 bebisar det var de ända han sa till mig i support.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har inte lärt mig nån utan att jag har lärt mig att staffs kan komma på sina egna ord och klaga på en medlem som inte har gjort de och jag har inte gjort nåt fel så att inget jag har lärt mig nyttigt.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har inte gjort nåt fel samt att staff i support anklaga på en medlem att man sa busunge när det var falskt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka