Nekad Filip Brolin | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Loffere.

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001645327a2

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan vid 08:00 på vardagar. Mina dagar varar till klockan 15. När jag kommer hem så spelar jag lite och sedan drar jag på fotbolls träning(måndagar tisdagar torsdagar) Om jag inte drar på fotbollsträning så brukar jag dra till gymmet. Men ibland vara hemma och spela. Jag är nästan alltid utomlands på loven men annars brukar jag vara aktiv för det mesta. Jag är ingame nästan varje dag och spelar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ungefär någon månad nu och var MA för ungefär 1 vecka sedan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) varit bannad 8 gånger förr. Vet inte hur jag får in bilden här men kan skicka i discord till den som kollar ansökan. Men senaste bannen var 01/15 2025.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag som är inne i karaktären och rpar kanske inte alltid har en staff som speccar. Det kanske är någon som vdmar mig osv. Då är jag som en staff fast ser grejer från min karaktär. Jag kan kicka eller svbanna personen som gör något regelbrott. Är det grövre regelbrott så svbannar jag och sedan tar det med en staff så får de bestämma bannen senare. Annars så är jag en typ av vakt som har uppmärksamhet ifall det sker regelbrott ig som inte staffs ser. Min uppgift är att hålla servern ren från regelbrott fast jag är alltid inne i karaktärsläge.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hålla servern rent från dessa regelbrott som kanske inte staffsen ser. Sedan hade jag tänkt börja streama lite unive och då är det viktigt att det inte sker en massa under streamens gång. Vi säger att det kommer någon och vdmar under streamens gång att kunna svbanna de och sedan skicka in till staffsen om vdmen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att abuse sina roller betyder att man använder de till fel grejer. Är jag i kidnappnings scenario så kickar jag någon till exempel och det är abuse och det är strikt förbjudet. Jag har själv varit MA och då var det väldigt viktigt med att inte abuse sina roller då man har lite mer perms än servervakt. Korruption är till exempel att min vän skriver att jag ska kicka någon för att de är i ett kidnappnings scenario och sedan säger han att han swishar mig typ ig 100k ifall han gör det och det är korruption och det är strikt förbjudet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Tog ej intervju i tid

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka