- Meddelanden
- 293
- Reaction score
- 14
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad heter du på discord? Filipe420
Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är rätt så simpel nu under sommaren:
Vardagar utom fredag 12-14 ,16-tills jag blir trött
Fredag,Lördag hela tiden
söndag jobb
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2 Augusti 2020
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/917747709484625932/1063114518881902724/image.png Kan säga att 3 utav 6 stycken är ogiltiga och blev unbannad direkt efter. Nizze visste ej att jag hade haft ped sedan 2020 och blev ett missförstånd. Spamma reports är ju bara skumt det är bara kick på de, att banna istället för att ta reporten från början liksom. Plagiat var ett missförstånd som uppstod mellan mig och några i staff teamet när jag var staff men fick senare unban för at jag ej var skyldig till de.. Innan ni dömer mig för blacklist var detta för 2 år sedan och hade inte ens möjlighet till att påverka det då det var två stycken jag var bekant med som gjorde skada mot servern och då räknades jag som delaktig men det var jag ej
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är till för att ta hand om dess mindre saker på servern som staffs och helpers ej ska behöva lägga ned tid på om det ej är något större som behövs rapporteras in. Som servervakt ska man göra sitt bästa för att motverka lall, ooc ingame, rdm, vdm och andra grund regler. Då kan man använda sig utav /Kick (Anledning) för att få dem förstå varför de blev kickade. Detta går användas om man ser någon stå och slå på en person utan anledning t.ex. och om man tolkar det som vdm. Man kan även lägga en tillfällig ban som gör att de mindre "brotten" mot grundreglerna i fivem stoppas. Är det dock ett större ärende och jag anser att det borde vara längre ban har jag till skyldighet att rapportera in det i servervakt kanalen så en staff kan ge en längre ban på den personen.
Sammanfattningsvis så ska jag se till att rpen ökas på servern genom att motverka mindre saker som lall och små brott mot grundreglerna som ej staffs ser som jag sedan kan rapportera in till dem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag som själv varit det innan och staff 3 gånger blir väldigt upprörd när det sker något lall ingame eller vdm t.ex. så rapporterar man in det men det är inte alltid någon gör något åt det. Då vill jag kunna ta egna åtgärder för stunden och kunna motverka, t.ex. vdm som är väldigt normalt från lallare eller icke anmälda som fått tag på en bil.
Vill även kunna hålla koll på folk ingame och se till att inga grundregler bryts men samtidigt hjälpa de som är nya genom att om de gör ett fel kan jag göra en /m på dem och beskriva vad dem ska göra för skillnad och lyssnar dem inte så kickar jag dem och ger dem en klar och tydlig anledning till varför jag har kickat dem och vad de ska göra för skillnad när de joinar för att rpa igen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt är när man utnyttjar sin roll till en egen vinning där jag t.ex. kickar någon för att inte bli dödad eller revivear mig själv för att jag har tillgång till det. Abuse är inte samma sak då jag använder mig utav kommandon för att jag kan där jag t.ex. går runt och kickar alla jag ser för att förstöra och revivear mig när jag dör istället för att rpa på det. Det är blacklist på korruption och hoppas absolut inte det förekommer från någon!
Vad heter du på discord? Filipe420
Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är rätt så simpel nu under sommaren:
Vardagar utom fredag 12-14 ,16-tills jag blir trött
Fredag,Lördag hela tiden
söndag jobb
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2 Augusti 2020
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/917747709484625932/1063114518881902724/image.png Kan säga att 3 utav 6 stycken är ogiltiga och blev unbannad direkt efter. Nizze visste ej att jag hade haft ped sedan 2020 och blev ett missförstånd. Spamma reports är ju bara skumt det är bara kick på de, att banna istället för att ta reporten från början liksom. Plagiat var ett missförstånd som uppstod mellan mig och några i staff teamet när jag var staff men fick senare unban för at jag ej var skyldig till de.. Innan ni dömer mig för blacklist var detta för 2 år sedan och hade inte ens möjlighet till att påverka det då det var två stycken jag var bekant med som gjorde skada mot servern och då räknades jag som delaktig men det var jag ej
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är till för att ta hand om dess mindre saker på servern som staffs och helpers ej ska behöva lägga ned tid på om det ej är något större som behövs rapporteras in. Som servervakt ska man göra sitt bästa för att motverka lall, ooc ingame, rdm, vdm och andra grund regler. Då kan man använda sig utav /Kick (Anledning) för att få dem förstå varför de blev kickade. Detta går användas om man ser någon stå och slå på en person utan anledning t.ex. och om man tolkar det som vdm. Man kan även lägga en tillfällig ban som gör att de mindre "brotten" mot grundreglerna i fivem stoppas. Är det dock ett större ärende och jag anser att det borde vara längre ban har jag till skyldighet att rapportera in det i servervakt kanalen så en staff kan ge en längre ban på den personen.
Sammanfattningsvis så ska jag se till att rpen ökas på servern genom att motverka mindre saker som lall och små brott mot grundreglerna som ej staffs ser som jag sedan kan rapportera in till dem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag som själv varit det innan och staff 3 gånger blir väldigt upprörd när det sker något lall ingame eller vdm t.ex. så rapporterar man in det men det är inte alltid någon gör något åt det. Då vill jag kunna ta egna åtgärder för stunden och kunna motverka, t.ex. vdm som är väldigt normalt från lallare eller icke anmälda som fått tag på en bil.
Vill även kunna hålla koll på folk ingame och se till att inga grundregler bryts men samtidigt hjälpa de som är nya genom att om de gör ett fel kan jag göra en /m på dem och beskriva vad dem ska göra för skillnad och lyssnar dem inte så kickar jag dem och ger dem en klar och tydlig anledning till varför jag har kickat dem och vad de ska göra för skillnad när de joinar för att rpa igen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt är när man utnyttjar sin roll till en egen vinning där jag t.ex. kickar någon för att inte bli dödad eller revivear mig själv för att jag har tillgång till det. Abuse är inte samma sak då jag använder mig utav kommandon för att jag kan där jag t.ex. går runt och kickar alla jag ser för att förstöra och revivear mig när jag dör istället för att rpa på det. Det är blacklist på korruption och hoppas absolut inte det förekommer från någon!