Accepterad Filip Andersson | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,388
Reaction score
125
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Andersson

Vad heter du på discord? fille.1

Vad är ditt Hex:ID steam:110000134aa18e9

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv väldigt mycket varje dag! Är inne ungefär allt mellan 5 till 10 timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev först medlem på unive år 2020 där jag då också var staff under en period. Sedan slutade jag spela under ett par år då min dator gav upp, men nu sent förra året så införskaffade jag mig en ny dator så nu kan jag köra fivem igen. Och då blev jag medlem igen den 2024-11-15.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/filip/Pictures/%7B86C99F13-49ED-47AB-BBDD-908FD5429DBE%7D.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag skulle främst säga att en servervakt står ansvarig för att allmänt bara hålla koll runt om kring på servern så att alla följer server reglerna och inte exempelvis åker runt och kör över folk, lallar inne på olika företag, springer runt och allmänt bara lallar och inte beter sig. Så kort och gott så skulle jag säga att en servervakt skall hålla kolla bara så alla som är inne på servern följer dem specifika reglerna unive har.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag skulle vilja bidra till att förbättra servern ännu mera. Jag vill kunna hjälpa till att förbättra rp nivån, Genom att hålla koll på speciellt många nya spelare som kommer in på servern så att dem sköter sig och följer serverns regler och inte förstör upplevelsen för dom andra som faktiskt vill köra seriöst och ha kul på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att du som är i en position av en del makt eller ansvar missbrukar det för personlig vinning.
Det kan exempelvis handla om att ge fördelar till vissa i utbyte mot pengar eller andra förmåner eller föremål, eller att ta beslut för att gynna sig själv eller sina vänner.

Några exempel på vad korruption skulle kunna vara:

1 - Att du exempelvis skulle abuse noclip bara för att kunna ta dig runt på mappen bara för du har tillgång till det.

2 - Att du ger skin till dig själv eller någon du känner, också bara för du har tillgång till det.

3 - Att du skulle kicka någon individ utan bevis och utan att du sett att den personen gjort något regelbrott bara för att du kanske skulle ogilla den individen.

Detta är ju då ett extremt oacceptabelt beteende och detta bör man bestraffas hårt för!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka