Accepterad Filip 100 | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filip 100

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Ditt discord namn: Filip 100.0

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad för typ av beslut gäller det? indragen kriminell, och en ban på 7 dgr

Vem/vilka tog beslutet? @ken | @Makavelli men Makavelli säger att han it var med

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag lallade med några som jag känt i runt 3 år, våra karaktärer e vänner men våra gäng e opps sen så hamnade vi i en skott låsning i huemen och sen så blir jag benad jag rp på skador sen så säger en eller 2 av dom "va fan de e ju FIlip" skit samma då sen så reser jag mig upp och sen så börjar vi snacka och en av dom retat mig lite då jag missade typ 6 skott sen så säger jag "nej nej hahaha jag loggar ut" och då trodde ken att att menade att jag skulle F 8 quita vilket jag absolut inte menade, jag menade att jag it orkar mer, sen så snackar jag lite mer med dom och då snackar vi om lite saker sen så skriver Makavelli i ooc att vi ska sluta lalla sen jag kan erkänna att vi kanske lallade lite men de va liksom lalla från båda sidorna sen så säger dom också "nej men du kan gå" (finns klipp) sen så blir jag bannad och får indragen för ferrp och lall sen ooc, jag tycker it det var ferrp då jag känner väldigt många ut av dom som va med i scenariot och dom säger att jag e fri att gå, sen så tycker jag inte att jag snackade ooc jag kanske valde fel ord men det är inte ooc att säga "nej nej jag loggar ut" om jag ska vara ärlig så tror jag att han missförstod mig, sen så tycker jag att vi lallade men det var inte så där värsting grovt och det var från båda sidorna.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det var felaktigt då jag inte gjorde det jag fick åtgärder för asså jag ferrade ju inte då jag känner dom och jag känner liksom 2 av dom riktigt bra och dom säger att det e jag och att de e lungt och om dom säger att det är lungt så har jag inget att vara rädd för, sen så tycker jag att han missförstod mig när jag sa att jag loggar ut men som sagt så menade jag att jag inte orkar mer jag säger också "nej nej jag loggar ut orkar inte mer med er hahah" jag menade inte att jag skulle loga så jag tror att det är mer ett missförstånd, sen lall är typ det ända som jag tycker är giltigt då visst vi lallade inte de bästa rpn att snacka med några som precis sköt ner en men det var liksom också från båda sidorna. och jag tycker att en ban på 7 dgr och indragen krim är lite för mycket för att jag lallade, sen så hade jag inga varningar häller och jag har 0 bans på typ 1 år

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jkQFp5eH594uFaFgD?invite=cr-MSxXZ04sNzAxNDM3MTIs sen så hör man på klippet att alla garvar och att vi lallade en del.

Ger tillbaks din krim men vill inte du ska rpa så bekvämt och lalligt då det inte är en lalla server, vi sträver efter hög rp nivå och det är standarden vi vill ha i unive

sätter 2 varningar istället för lalla och ooc jag anser fotfarande att det var skit rp i den stunden men kommer ge dig en chans

Tillbaka