Accepterad Filip 100 | Ban Överklagan [Torpeden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip 100

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/62372378267326736/

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad är din discord tagg? Filip 100

Vem var det som bannade dig? Torpeden

Bild på banmeddelande: image[2].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bad en grabb komma krim 5 då jag ansåg att han hade ferrpat grovt, jag tycker inte att de e en bra rp att man har 3 telefoner på sig men ingen av dom va han riktiga han säger att dom var snodda och sen så ändrar han sig och säger att han bara kan ringa och skriva med dom. då frågar jag om han har bank id eller pengar i aktier då säger han nej och att han har allt kontant och en mod och en helper har bett mig ta ut mina bilar under en kidnappning så jag trodde man fick de sen så står de ingen stans att man inte får så jag trodde att man fick och jag ber han ta ut sin bil vilket han inte gör han tar ut alla sina bilar förutom sin stash bil och jag söker igenom 3 av dom ( jag kollade i hfacket min vän tog trunken) sen så ringer min vän mig på min lur irl och då svarar jag, jag sätter mig i min bil och e lite halvt afk och under tiden så söker min vän igenom bilarna sen när jag kommer tbx så ber jag han hoppa krim 5 då jag vill fråga hur han tänkte då jag inte anser att de e en bra rp att ha på sig 3 telefoner men alla e snodda.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän åker runt sen så ser vi en bil som min vän har skottat mott då så skriver jag till han på han lur ig och skriver va de inte dom som vi va i en skottlossning mott då svarar han jo de e de och då så hoppar jag ut och riktar på dom då lägger dom alla vapen i hfacket jag visste att dom skulle göra de så jag hoppar in och ser att dom har 2 vapen där jag tar dom sen så kidnappar vi dom och ena payar ut sig men den andra ferrpade mycket då han inte ville ge pengar då han "rpade på att han inte hade en bank och allt kontant" sen så åker vi till sandy och då ber vi han ta ut sina bilar ( todde man fick de en mod och helper gjort så mott mig samt att de inte står någon stans att man inte får) så vi väljer att göra de och sen så ber jag han komma krim 5 vilket han gör och då frågar jag hur han tänker med sin rp då han hade 3 telefoner på sig men ingen va hans, sen så erbjuder han sig att skärm dela och vi hinner inte ens svara sen så börjar han skärm dela och jag kollade inte då min vän ringde mig irl och jag drog lite halvt afk jag lät min vän söka igenom resten, sen så tar vi han till ett ställe och då börjar han halvt provocera min vän och till slut så väljer vi att döda han sen så skulle vi hoppa sup och då fick jag ban och indragen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de hade två krim varningar och en ban hade varit tillräckligt då jag inte visste att man inte fick men jag fattar ändå varför dom gjorde som dom gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för Sunt förnuft och lall jag dödade en av mina egna gäng medlemmar fast vi hade planerat ett scenario där vi dödar han jag springer upp till han och riktar han drar jag skjuter och då dödade jag han. Och jag lärde mig att planera scenario i minsta detalj och att inte skjuts när dom åker på en upp gata för irl kan det finnas bilar där och då e det smartare att döda eller kicka någon på ett avlägset ställe sen så e det inte häller en bra rp. Nästan varje gång jag blir bannad så försöker jag ta åt mig av mina fel. Sen så försöker jag också att inte göra om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag kunde valt att inte be han ta ut sina bilar men jag visste inte att de var fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lär mig att man inte får be folk ta ut sina bilar för att söka igenom dom. sen så kommer detta aldrig hända igen och de kan jag svära på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yesssss

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka