Accepterad Filip 100 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip 100

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/62372378267326736/

Ditt Hex-ID: 11000014e4d6afd

Vad är din discord tagg? Filip 100.

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 45542-e7b1ea5fe56c0789c0775147f205b9d5[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag metade och för att jag inte följer standarden på unive. Nu så har jag varit bannad i typ 2-3 vecka och jag har lärt mig av mina misstag och jag kommer ej göra om de. Jag kan erkänna att min rp har varit dålig på de senaste. Men om jag får en sista chans så kommer jag börja rp så bra som möjligt jag kommer vara social och ha en riktigt bra rp. Men jag anser ändå att jag har en tillräckligt bra rp för att spela på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte runt och vi satt inte deffade, vi satt undeffade i våran vc. Efter ett tag så märkte vi att en bil jagade oss och vi väljer att inte deffa sen så börjar bilen skjuta mott oss och då sitter vi fortfarande undeffade, sen så hoppar vi ut och börjar skjuta och vi sitter fortfarande undeffade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte en felaktig ban då vi meta och inte följde standarden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för Sunt förnuft och lall jag dödade en av mina egna gäng medlemmar fast vi hade planerat ett scenario där vi dödar han jag springer upp till han och riktar han drar jag skjuter och då dödade jag han. Och jag lärde mig att planera scenario i minsta detalj och att inte skjuts när dom åker på en upp gata för irl kan det finnas bilar där och då e det smartare att döda eller kicka någon på ett avlägset ställe sen så e det inte häller en bra rp. Nästan varje gång jag blir bannad så försöker jag ta åt mig av mina fel. Sen så försöker jag också att inte göra om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde valt att inte sitta undeffade, men jag kunde också valt att ha en bättre rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig massa jag har till exempel att börja rp på ett bra sätt och ha en bättre rp sen så har jag börjat tänka på att sitta deffad hela tiden när jag rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka