Nekad astonvonhellstrom | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astonvonhellstrom

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 1286 — Följer inte standarden på Unive
Anledning: Undangår köp systemet (får krim rollen på ett olegitimt sätt)
Personal: Korpen
Datum: 2026-07-08
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv asså det var länge sedan så ba fick jag krim rollen och jag trodde att ty pmin överklagan blev godkänd eller så så jag frågade staff om inbjuda till krim dc och jag rpade krim ett bra tag och nu idag när jag skulle in och rpa så ser jag att jag är blacklitad för att ha buggat fram krim rollen för det visar sig vara en bug att man får krimrollen från portalen och därför blev jag bannad men jag visste inte men sen ser jag att en kompis har skickat en invite till krim dcn och därför tror jag att jag är bannad men jag har bevis på att en staff bjöd in mig och jag är inte delaktig i detta.

Tar du ansvar för det som hände? ja det är klart men jag såg inte att nån hade bjudit in till krim dcn och vi har gruppen för å spela fifa och minecraft så jag fattar inget och unive bettyde mycke för mig

Vad har du lärt dig sedan dess? vet inte jag har inte gjort något som bryter mot reglerna och jag hoppas bara på att komma tillbaka

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag gjorde inget de var bara en grabb som skicka krim dcn i en grupp och så såg nån det och skickade in men jag har inte gått med via den länken utan staff bjöd in mig

Har du bevis som stödjer din överklagan? går inte å skicka men kan skicka priv till korpen

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 2500kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka