Accepterad ffalkk | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seger2534

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ffalkk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Falk

Vad är ditt discord namn? falk#0706

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Olofsson och han är 22 år gammal. Han har hela livet letat efter hans mening I livet efter hans föräldrar förlorade sitt liv när han var bara 9 år gammal. Han har arbetat igenom alla sorters yrken och bott i flera städer, han har jobbat både lagligt och olagligt. Han har gjort stora framsteg i livet men han var tvungen att hitta en ny stad att bo i efter han blivit övergiven och hotad av flertal gäng som han har förrått, De har även tagit livet av hans bästa kompis som hette Lars Larsson. Därför var han tvungen att flytta till en ny stad och han känner att han äntligen kommer hitta sitt hem. Han har en kompis som redan bor i staden och de ska hitta ett sätt att bli framgångsrika ännu en gång efter de förlorat allting. Olof har ett väldigt stort intresse av att tjäna pengar, det känns som att det är allting som hans liv går ut på. Det är allt han tycker är kul. Även fast Olof verkar ha ett kallt hjärta efter allt han har gjort emot människor, som mord, rån, och misshandel, så är han trevlig emot andra människor så länge de respekterar han och ej sviker han stort. Han har ett stort hjärta och undviker att bryta lagen ifall det inte är absolut nödvändigt. Olof är även smart och vet hur man ska ta sig ur svåra situationer. Olof hoppas nu att han kan bli del av ett nytt samhälle.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det är en bra server med bra RP och med många spelare som gör det enklare att delta i RP och scenarion. Jag har spelat hyfsat mycket på servern och jag tycker att det är dags att ansöka om medlemskap. Jag är bra med RP och jag vet hur man bidrar till bra RP och för att göra det roligt och intressant för alla som deltar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och göra trevliga scenarion till alla som deltar, spela så realistiskt som möjligt genom att köra lagligt och använda sunt förnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela på så sätt att båda sidor i ett scenario tycker att det är kul och att inte spela för att bara vinna själv på det.

Hur hittade du Unive? I FiveM's serverlista när jag sorterade efter Sverige. Har även kompisar som spelar på servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top