Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Falk
Vad är ditt discord namn? falk2
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Olofsson och han är 22 år gammal, han har hoppat av högskolan och vill nu utforska nya jobb och träffa nya och även gamla kompisar efter han har flyttat tillbaka till Unive. Olof gillar att träna, köra bil och vara med kompisar. Olof växte upp utan sin Mamma som omkom i en trafikolycka och hans far har varit för upptagen med sitt jobb så han har för det mesta varit tvungen att uppfostra sig själv.
Han vill nu tillbaka till staden och fortsätta försöka hitta sitt drömjobb.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och göra så att alla har kul i scenarion, jag har spelat fivem mycket och varit med om många bra scenarion genom åren. Jag kan skilja på bra rp och dålig rp
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla parter i ett scenario kan "vinna" på det och vara nöjda.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex rdm (döda eller slå någon utan anledning), vdm (att använda sitt bil som vapen utan anledning) prata ooc (prata utanför karaktär), lalla osv.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat fivem mycket och även rp på andra spel
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? falk2
Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Olofsson och han är 22 år gammal, han har hoppat av högskolan och vill nu utforska nya jobb och träffa nya och även gamla kompisar efter han har flyttat tillbaka till Unive. Olof gillar att träna, köra bil och vara med kompisar. Olof växte upp utan sin Mamma som omkom i en trafikolycka och hans far har varit för upptagen med sitt jobb så han har för det mesta varit tvungen att uppfostra sig själv.
Han vill nu tillbaka till staden och fortsätta försöka hitta sitt drömjobb.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och göra så att alla har kul i scenarion, jag har spelat fivem mycket och varit med om många bra scenarion genom åren. Jag kan skilja på bra rp och dålig rp
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla parter i ett scenario kan "vinna" på det och vara nöjda.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex rdm (döda eller slå någon utan anledning), vdm (att använda sitt bil som vapen utan anledning) prata ooc (prata utanför karaktär), lalla osv.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat fivem mycket och även rp på andra spel
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej