Nekad -fev- | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-fev-

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198421140628/

Ditt Hex-ID: 11000011b786494

Vad är din discord tagg? Kings of Ghana#7156

Vem var det som bannade dig? Sigma

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bna lverkalgan 8 dagar.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? GVet inte helt ärligt visst kanske breckchecka lite långsamt men visst i lite hög hastighet men skulle inte säga att det var powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är då polis. men är ur tjänst. Sedan ser jag en bijakt och ser att poliserna inte riktigt kommer ikapp men jag vet att jag har snabbre bil. Så jag föler också efter sedan kommer vi ut på en raksträcka och då lägger jag mig framför och börjar lite långsamt bromsa in. Sedan så krockar de ju såklart in i oss och då svänger jag åt sidan och börjar rpa på sakdor medans jag ser att de fem killaran som satt i bilen ba spriger direkt ut när de stannat och ba dforsätter springa sedan får jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja säga att detta är en del vis felaktig ban. Jag förstår såklart hur det kan ha sett ut och de kan väl blivit lite dumt men skulle inte vilja säga att det var grovt elelr något så lite överdrivet med 8 dagars ban tycker jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand tidigare och har lärt mig,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skitit i att hjälpa till när jag var ur tjänst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
vem är ens sigma det ärju inte en staff iaf?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka