Accepterad fev | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingsofghana

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198421140628/

Ditt Hex-ID: 11000011b786494

Vad är din discord tagg? Kings of Ghana#7156

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att Finiac hade bannat mig för att jag fuskat på en amerikansk server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle testa att gå in på servern och det visade sig att jag hade på nått sett blivit ac bannad vilket nu övergått till en ban utav LUDDE Inann detta hade jag inte spelat på länge och jag hade inte blivit bannad när jag slutade spela alltså så vart jag bannad när jag inte ens spelade på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså delvis jag förstår väl att man inte kan ta risker när et gäller servern om att släppa in en fuskare på servern. Men sen kan man ju kolla lite jag ahde liksom spelat sedan 2020 donerat en massor av pengar och spelat väldigt länge liksom jag hade allt och förlora varför skulle jag in och fuska på servern jag spelat på under den största delen av tiden jag kört fivem på även fast jag inte körde på den just då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men mågnga utav mina bans var under min nybörjar period utav fivem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte testat fusk överhuvudtaget vilket jag ångrar något enormt. jag vill också tillägga att jag varit bannad i ungefär lite mer än ett halvår för något jag inte gjort mot eran server

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absoulut och hoppas verkligen på att få en ny chans att komma tillbaka till unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag skriver denna för att jag har blivit unbanand via banwipen men skriver för att kunna bli medlem igen mitt ban id är rdonup

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka