Nekad -fev- | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-fev-

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Kings of Ghana#7156

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet är väldigt olika då jag tränar och går i skolan, men detta är mina ungefära aktivitet - Mån-Tor 15.00-21.00
Fre-sön 16.00-01.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2020 någon gång

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan itne jsut nu men ahr blivit bannad omkring 11 gånger tror jag

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SVs uppgift är att hålla koll runt om sig man ska agera som en städerska, man ska ta och DVa övergivna bilar om de står i vägen. Sen ska man även kicka/banna folk som lallar eller bryter i mot Unives regler. Men detta får inte abusas för att få en fördel i scenarion eller överlag. En sv är alltså som en som jag skrev städare men också en medhjälpare till staffteamet som gör jobbet lite enklar för de osv

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för att jag tror på Unive och ser en lång framtid med Unive. Jag har rpat ett bra tag nu och känner att vara SV är ett bra sätt att utvecklas för att kunna bli bättre. Jag tror även på Unive och vet att jag kan bidra med något väldigt viktigt till servern. Då jag ofta möter på problem spelar som antingen lallare eller gör regelbrott. Mitt mål om jag blev SV är att hålla en hög rp runt om kring mig. Jag skulle kicka / banna lallare och regelbryttare för att kunna utveckla servern och RPn till att bli så bra som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ungefär samma sak. Abuse kan vara att kicka/banna folk framför sig i en kö för att komma fram snabbare. Detta är inte tillåtet och skulle leda till indraget sv eller ban. Korruption kan vara att revive sig själv eller något annan efter man har blivit nedskjutet och dödad för att sedan komma tillbaks och döda den som sköt ner dig. Detta är grov korruption och abuse och är inte tillåtet.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top