Nekad fev | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingsofghana

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Hur gammal är du? 12

Vad heter du på discord? fev#7943

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? varje dag och på kvällarna kommer jag sitta och kolla extra mycket speciellt på helger

Hur aktiv är du i discorden? jag är mycket aktiv i dc tex att ta intrevejuer

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För jag har sätt att det finns så många wl ansökningar och så många som är i väntar på wl intervju typ. Jag svär att det var 11 och uppåt som ville ta en intervju om wl. jag vill att fler ska bli whitelistade och att det ska vara en hög rp nivå då jag kan se att folk som kanske inte borde vara whitelistade är det.
Jag vill göra så att staffs inte behöver slösa sin tid på wl ansökningar för dom ska ju hålla på Ingame så att dom ser att alla sköter sig det är därför jag vill bli wl ansvarig. Jag vill bli wl ansvarig också för att jag vill att så många ska vara WL så att det kommer mer spelare och dom får upp sin Rp nivå.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag är aktiv är inne på servern mycket. Jag tycker det hade varit kul att hjälpa servern att växa och få in seriösa och bra rpare som whitelistade. Så att staffs kan lägga mer tid ig och se till så att alla kan bete sig och höja rp nivå. Tycker även att det är kul att läsa saker där folk lagt ner tid och mycket engachemang. Jag är aktiv i dc har 2 st skärmar alltså så kan jag se om någon sitter i väntar på wl intervju jag har en flik så jag ser multipvp.se och kan se om det är någon som har ansökt och då kan jag titta på direkten. Har varit WL ansvarig innan så kan allt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nope

Hur tänker du att du blivit bannad flertalet gånger under kort tidsperiod och nu ansöker om att bli whitelist ansvarig?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka