Accepterad FeudalAegon | Whitelist ansökning[Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FeudalAegon

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Användarnamn: FeudalAegon

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198344896236/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? FeudalAegon#7971

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Tony Lorenzo och är 23 år gammal, han är uppvuxen i Columbia. Han flyttade därifrån för att han ville komma iväg från kriminella livet, han kom till Sverige när han va 19 år gammal. Tony kom hit för att starta ett nytt liv med ett bra jobb. Hans dröm jobb är att bli taxichaufför men han kan tänka sig att komma tillbaka till kriminella livet. Han har vart i kartellen i Columbia men han flydde på grund av att dem skulle döda honom om han lämnade kartellen utan tillstånd.

Varför ska just du bli whitelistad? Anledningen varför jag vill bli whitelistad är för att jag kommer vara aktiv i spelet, bidra med bra RP scenarios och jag har även erfarenheter inom RP världen och är en dedikerad spelare. Jag vill ha ett jobb som ger mig bra lön för att uppfostra min familj väl.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill jobba med nåt istället för att bara gå runt och bråka med andra personer. Jag vill skaffa mig en bra familj och uppfostra dem väl. Jag vill även försöka gå iväg från Kriminella livet, men det kan va svårt. Min dröm är att skaffa en bil för att köra mina barn till skolan eller låta min fru ta den till jobbet. Vilken bil som helst funkar så länge jag kan köra nånstans i stället för att gå. Jag vill att folk ska veta vad jag har gått i genom och inte göra samma misstag som mig.

Hur många timmar har du på FiveM? 43 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden i Youtube.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, jag har inte blivit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka