Nekad fettan | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fettan

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089411466/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? bubben8449_2

Vem var det som bannade dig? bing och emilia (tagga helst båda)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-26 221802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem valde att banna mig för att jag valde att använda min bil som ett vapen och pitta som en jävla idiot jag fattar alla dagar i veckan att detta beslutet har lagts och jag är helt klart nöjd då jag inte blev perma bannad vilket jag enkelt hade kunnat bli jag tackar så mycket för att ni ändå tror att jag kan sköta mig o inte valde att p banna mig:)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 4 bilar jagade en bil han började då pitta mig och a då blev jag arg så jag pittade tillbaks typ 2 ggr resten var dsync och lagg jag körde då in i han så att hans bil började ryka och sen sköt jag han i huvet o drog 10 min senare så blev jag kallad till krim-rådgivning och fick mitt "straff" vilket jag verkligen är nöjd med och tyckte att det var ett riktigt snällt beslut jag tackar igen för att ni lät mig va kvar o inte p bannade mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte en felaktig då jag använde min bil som ett vapen för att få fördel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tot 26ggr tidigare och några e perma. Tex misstänkt e cop när jag inte e copade c logg 2 ggr en av dem när jag glömde skriva att jag var tvungen o relogga. Och en självman en mild staffdiss när jag sa "är du smart" och sen någon pwg och suntförnuft. När jag haft mask på allmän plats och små saker. Näst intill ingen av dessa bans har upprepats så jag har definitivt tagit mycket lärdom av dessa bans. Jag blev nu bannad för vdm (2) då jag valde att använda min bil som ett vapen detta fattar jag direkt att det inte är okej och jag är mycket nöjd med detta beslut samt riktigt glad att jag fick vara kvar och att ni fof tror på att jag har potential denna potential kan jag lova att den ska fram när jag blir unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra var att inte försöka använda min bil som ett vapen o bara jaga han tills han krocka eller stannade

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja definitivt detta har jag tagit mycket lärdom av då det såklart var helt cp jag vet att detta var så sjukt fel och jag lovar att jag ska försöka hålla mig långt bakom dem jag jagar nästa gång och absolut inte försöka pitta dem jag ser detta som en stor chans att få se vad som egentligen kan hända om man pittar och jag måste säga att jag hade riktigt tur asså jag tackar så innerligt för att ni valde att fortsätta låta mig spela på servern och få en chans att visa vad jag går för

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka