FetaGuzzar | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FetaGuzzar

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 Juli 2005

Vad heter du på discord? GurraXX#9679

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 200+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-5 timmar om dagen

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i princip.

Hur många timmar har du på FiveM? 200+ men bytte mitt steamkonto för 1 vecka sen ungefär.

Vad heter du? Gustav Gunler

Hur gammal är du? 26 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För jag gillar utmaningar och liv o död situationer. Där det gäller att agera snabbt men säkert. Jag har erfarenhet inom sjukvård och har varit anställd som vakt utan för Club de Muneno! Så jag vet hur jag hanterar stökiga folk. Tycker även det är svinkul att få jobba med kolleger och samarbeta för att göra något bra utifrån det vi gör såklart.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag kommer kunna bidra till mycket bra skötsamhet och som jag sa att jag är bra erfarenhet från andra jobb som kommer kunna gynna både mig och Securitas. Och jag är en väldigt trevlig själ men när det gäller arbetet så är jag hård och går rätt på sak, när jag får ett larm. Oavsett om det är någon som stökar runt eller misshandel. Så tar jag allt väldigt seriöst som sagt.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja, dock i sjukvård och så har jag varit en bodyguard till en viktig person samt varit en vakt på en klubb.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man måste använda rätt kommandon tex, "27-130" rullar ut i tjänst (bara ett exempel) Och aså ska man hålla en lugn ton och inte använda sig av skrik och svordomar och annat. Det gäller att hålla det så proffsigt och seriöst som möjligt!

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man ska vara seriös och bestämd i allt arbete man gör, man ska aldrig tveka på att göra något heller utan man ska gå rakt på sak och verkligen köra på det! Man ska hålla det på en bra proffsig nivå och inte gå runt och lalla som att man var ledig typ. Man ska aldrig missbruka det man blivit tilldelad tex som vapen och andra grejer man har beslagtagit från folk tex droger. Utan det ska överlämnas direkt till tex polisen och när man är ur tjänt så lägger man undan sig sina "vapen"

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Eftersom att det finns risk att person gör utfall emot mig som vakt, Gör jag mig redo med mitt tjänstevapen. Skulle personen springa mot mig, Backar jag, Skjuter ett varningskott, Ber personen att lägga ner vapnet och inväntar förstärkning. Det är viktigt att jag har en så bra skottlinje som möjligt och att jag håller armarna under uppsyn. Personen kan vara utrustad med ett skjutvapen och då är det viktigt för mig att jag har koll på om denne skulle använda vapnet. Det är en självklarhet att andra människor kommer tycka det intressant att kolla på då ber jag om förstärkning så att det blir säkrare för mig och andra. Då väntar till förstärkning kommer så tar vi personen och förklarar för andra att det är lugnt nu. Man vill aldrig att andra människor ska lägga sig i sitt arbete så att det inte hamnar med att dom skadar sig.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Det är viktigt att agera snabbt,säkert och skapa en förståelse för situationen som uppstått. Att snabbt ta sig till platsen, uppfatta om tillhygge används eller om det endast är slag som utdelas. Om det är slag som utdelas så är det viktigt att säkerställa säkerheten hos offret och knuffa bort och använda nödvändigt våld mot den misstänkte. Batong kan komma till att användas om personen går till attack mot mig. Därefter är mitt jobb att prata med den misstänkte om vad som skett medans jag sätter handfängsel på personen. Då har jag mer information att ge till polisen när de kommer till platsen efter att jag bett dom komma till brottsplatsen. När den misstänkte är säkrad så larmar jag ambulans så snabbt som möjligt och försöker få kontakt med offret om den är vid medvetandet.

Har du några andra frågor? Nej, men jag hoppas att jag blir godkänd! Låter som ett otroligt roligt jobb som måste utföras!

Tillbaka