Accepterad Feta Thunbergb | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CANIS

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198344282448/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Larsson

Vad är ditt discord namn? CANIS#2782

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Feta Thunberg för att jag hade det som mitt discord namn en gång. Min karaktär är just nu 16 år för att jag trodde att man skulle välja sin egen ålder, om jag hade kunnat ändra så ska min karaktär vara 21 år. Min karaktär är intresserad av att köra bilar till exempel att mecka med dem eller ran ut av att bara köra dem. Min karaktär är också intresserad av tekniska saker och framför allt flygplan. Min karaktär gillar också att köra runt i staden och prata med nytt folk för att kunna lära känna nya personer. Feta skulle också velat hjälpa till i staden som polis eller sjukvårdare.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelisted på grund av att jag är en person som gillar att hjälpa till särskilt i ett community så här stort och seriöst. Jag hade gärna velat bli whitelisted för att jag ska kunna vara med och göra community bättre som polis eller rent ut av servervakt eller mod och hjälpa till att binda ihop det. Jag kommer kanske inte att vara inne hela tiden för att jag har andra saker att göra som skolan. Men jag kommer vara inne så ofta jag kan. Då så kommer jag hjälpa till så att servern kan bli bättre. Jag ser fram emot att se hur community kommer växa och förändras under tiden som jag spelar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill just bli whitelisted på denna server för att servern är väldigt seriös och realistisk. Jag gillar den principen med rp att det ska efterlikna verkligheten i ett spel. Jag vill också bli whitelisted på senna servern för att mina vänner spelar också här.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna servern från en kompis som började spela och tyckte att det lät kul med fivem och rollspel

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att kunna lära känna nytt folk och ha en allmänt rolig tid på servern med vänner och själv såklart. Jag vill också hjälpa till på servern som typ polis och annat för det verkar kul. Mitt mål med rp är också att kunna vara seriös och inte lalla när jag spelar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfäligt

Tillbaka