Accepterad Ferry | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferry

Icke Medlem
Meddelanden
403
Reaction score
74
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? kontroversiell

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ferry Bouman

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, vänlig och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund till min karaktär klistrar jag in från min första ansökan från 2021 här:
"Min karaktär heter Ferry Bouman och har under många år varit intresserad av musik, det är ett brett intresse men har sin favorit-genre Rock & Pop. Ferry är även intresserad i bilar och den branchen, men det är inte det ända hans hobby är. Ferry är mycket för att skapa relationer och stärka dem, han umgås mycket och lägger vännerna i prioritet. Att ha en bra relation med nära och kära kommer han att vinna på i längden. Ferry har nyligen flyttat in i staden, har tidigare erfarenhet i bil-branchen. Han ser nya möjligheter och ser framemot att binda sig till ett företag där han kan stanna utveckla både företaget men även sig själv i form av personlighet samt relationer. Ferry Bouman har haft en kusin som har varit medborgare i staden innan, Ferry flyttade hit pga billigare lägenhetspriser och ser en långsiktig potential i denna staden."

Framtidsplanerna är att fortsätta resasn antingen inom krim eller jobb, jag vill hitta mina gamla vänner och RPa med både dem men även nya och jobba på ett jobb som hjälper staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa nya spelare att lära sig hur man rollspelar bra. Jag håller även i bra scenarion och har en bra RP nivå, som sagt så har jag varit med länge och vet hur saker och ting funkar. Jag är även aktiv OOC och hjälper till. Jag är aktiv och deltar till bra RP i olika jobb och eller krim RPn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska tänka på andra, man ska inte bara göra scenariot roligt för en själv utan man ska även involvera andra, tänka ett steg längre. Jag tycker det är kul och jag är bra på det, jag har gjort hundratals bra och stora scenarion, jag har rollspelat länge och jag involverar nya spelare och lär dem.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag har blivit avstängd vid fler tillfällen, jag ångrar det jag gjort och vill såklart inte förstöra för någon. Alla gör misstag, jag är inte bannad nu utan jag är redo att börja spela med andra!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, att man inte ska RPa på saker som hände under scenariot när man dog. Metagaming, att man använder information utanför spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem på Unive tidigare sedan 2021. Jag har även varit utvecklare och staff. Jag är aktiv och deltar till rollspelet, jag har haft många gäng och varit chef på många jobb. Jag vill bli medlem igen på Unive för att jag vill börja spela för att det är kul.

Vidare tlll muntlig intervju!
Du har 48 timmar på dig att ta intervjun.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka