Nekad luwalatina374 | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luwalatina374

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lowe

Vad är ditt discord namn? luwalatina374

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dildo dildosson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle säga att han är riktigt ordningsam, snäll och hjälpsam och även om någon dött så kör ja hen till sjukan

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: skaffa ett välbetalt jobb så att jag kan försörja familj och vänner när de inte har så bra ställt. Själv växte jag upp i en ganska rik familj men mina föräldrar dog när jag var 3 så jag har växt upp på gatan kan man väl ta och säga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rikitgt bra rp och roliga stunder för folk Jag kan bidra med seriös och engagerad RP där jag alltid prioriterar realism och respekt för andra spelare.Jag är kreativ och bra på att skapa intressanta situationer. Dessutom är jag aktiv, samarbetsvillig och bidrar till en positiv stämmning på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka utifrån den andras kropp tex om hen vill råna mig ska jag låta den göra det, lämnar jag däremot blire c-logg och risk för ban.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag c-loggade och blev rädd om de skulle ta mina värdefulla grejer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska respektera varandra, inga rasistiska eller nazistiska kommentarer och man ska bidra till samhället på ett possiytiv sätt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt snäll, respektfull och även riktigt fin kille, även en skicklig rp spelare som är aktiv minst 2 timmar varje dag.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka