Nekad Feontrix | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Feontrix

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Feontrix#0499

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-22

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 6 april 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta rpa som vanligt men jag skulle också underlätta för staffs genom att kunna svban eller kicka lallare och sånt för att göra rpn bättre

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja vara servervakter är att jag ser så många när jag RPar som gör fel i sitt RP och powergamer, fail rp samt lallare jag vill kunna hjälpa staff teamet genom att svban och kicka och lära de så vi får en bättre rp nivå på servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? genom att kunna svban lallare och sånt skulle rp nivån höjas samt att staff kan då fokusera på större och viktigare saker samt då under lättar jag för staffs och kan hjälpa till att höja rp nivån

Varför ska just du bli servervakt? För jag är aktiv och ser mycket sånt när man är krim och vill då höja rp nivån

Varför vill du bli servervakt? för jag är aktiv vill höja rp nivån och hjälpa till

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet /svban (id) (anledning) - Ger spelaren en tillfällig avstägning på 60min. Staffs ska informeras vid tidsförlägning av avstägningen. - /kick (id) (anledning) - Du sparkar vald spelare från servern med angiven anledning. - /revive (id) - Du återupplivar personen. - /dv - Du tar bort fordonet närmst dig. - /sv - Du skriver i servervakt-chatten, ska endast användas vid förmedling av viktigare saker.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja minns inte allt men jag powergamede efter en krock och lärde mig av det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka