fenker
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? moe
Vad är ditt discord namn? findus
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 1998
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: fenker burgerlez 1997
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,rolig,omtänksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: uppvuxen i malmö,lindängen för o vara mer specifik. min karaktär växte upp i ett tufft klimat. Hade inte så¨mycket pengar, därför de är pengar i mitt sinne. Min framtida plan är att bli ekonomiskt oberoende,kan göra de mesta för att bli de.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara aktiv. Jag har spelat mycket rp förut och jag tycker att de är roligt att göra roliga scenarion,tycker även att det är viktigt att man spelar för mot partern så alla har roligt.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna i ett scenario,för att de ska bli roligt för andra också inte bara för en själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. random deathmach.du dödar utan andledning, VDM vehicle deathmatch du tex kör över en person och förstör. copbait är när man försöker få polisens uppärmksamhet på ett onödigt sätt. fearrp är att mae n intvärnar om sitt liv tex när nån hotar dig. metagaming är när man använder information som sin karaktär inte vet om.NLR att man minns saker efter sig karaktär har dött. powergaming när man prioritrar sina egna fördelar. SUNTFÖRNUFT använd ditt egena omdöme för att fatta beslut. combat logging när man stänger av mitt i ett scenario för att undvika de.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte just nu.
Vad är ditt discord namn? findus
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 1998
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: fenker burgerlez 1997
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,rolig,omtänksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: uppvuxen i malmö,lindängen för o vara mer specifik. min karaktär växte upp i ett tufft klimat. Hade inte så¨mycket pengar, därför de är pengar i mitt sinne. Min framtida plan är att bli ekonomiskt oberoende,kan göra de mesta för att bli de.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara aktiv. Jag har spelat mycket rp förut och jag tycker att de är roligt att göra roliga scenarion,tycker även att det är viktigt att man spelar för mot partern så alla har roligt.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna i ett scenario,för att de ska bli roligt för andra också inte bara för en själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. random deathmach.du dödar utan andledning, VDM vehicle deathmatch du tex kör över en person och förstör. copbait är när man försöker få polisens uppärmksamhet på ett onödigt sätt. fearrp är att mae n intvärnar om sitt liv tex när nån hotar dig. metagaming är när man använder information som sin karaktär inte vet om.NLR att man minns saker efter sig karaktär har dött. powergaming när man prioritrar sina egna fördelar. SUNTFÖRNUFT använd ditt egena omdöme för att fatta beslut. combat logging när man stänger av mitt i ett scenario för att undvika de.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte just nu.