Accepterad fenix | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akerman.

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031750311/

Ditt Hex-ID: 11000013fdd8ea7

Vad är din discord tagg? akermanfenix0750

Vem var det som bannade dig? Globe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-30 225314.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och några vänner va i vårat gäng hus sen under tiden vi va där så valde poliserna att storma vårat gäng hus då så tog jag ett dumt beslut och tog spawnmenu till torget för att kunna hämta en bil och komma och skjuta ner poliserna bakifrån undertiden mina grabbar står nere i vårat gäng hus och håller poliserna medan dom stormar så då så valde jag att komma bakifrån att skjuta ner alla poliser bakomfrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare vart stormade av poliserna nere i hamnen i bunkern några utav oss hade blivit ner skjuten av polisen så då väljer jag att göra något väldigt dumt och tar spawnmenu torget för att sen hämta en bil och kunna komma tillbaka till samma scenario och då åker jag till mig hus och skjuter ner poliserna bakifrån medans mina grabbar står nere i huset och skjuter där nerifrån detta va väldigt dumt och fel gjort av mig och kommer aldrig hända igen och jag vill bara bevisa att jag kan bättre än så som jag gjorde och om jag gör nått fel igen så äre bara att pbanna mig igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det va verkligen inte en felaktig ban och de va så jävla onödigt av mig att göra så och det kommer ALDRIG hända igen de lovar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har fått lite små bans innan pga av t.ex lall, vdm osv saker som man gör som icke medlem och jag har lärt mig utav mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat att följa reglerna och inte tagit spawnmenu som va väldigt dumt och bara inte brytit reglerna och spelat som vanligt folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort och sakerna som jag gjort fel kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka