Nekad Fellebelle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fellebelle

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix johansson

Vad är ditt discord namn? felle#3657

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anas Johansson och han är 21 år gammal och han har en vän som han har en bästa kompis som heter Erik Persson. Anas har haft en ganska tuff barndom hans pappa var kriminell och hans mamma lämna honom vid tidig ålder. När Anas var ungefär 13 år så blev hans pappa skjuten så han hamnade på barnhem.Anas tyckte inte att han blev behandlad bra på barnhemmet. Så en dag så bestämde sig Anas att smitta. Efter de så gick det inte så bra för Anas han bodde hos hans kompis Anas jätte länge. Men en dag så bestämde sig Eriks familj att flytta till staden ortenwave vid 15 års åldern. Då förstördes allt Anas började hänga med kriminella och börja sälja knark i flera år. En dag så blev han grabb dödad så han fick inget knark att sälja inga pengar han hade ingenting kvar. De sista pengarna Anas hade så hyrde han en lägenhet i några år. När pengarna var slut så tänkte Anas att han inte kunde vara kvar i tensta. Så han plankande på tåget till unvie och så hamna han här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka göra den bättre och skapa många nya vänner och ha roligt och göra så att andra ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska leva in i sin karaktär och inte gå ooc börja bryta karkatär så att din motparten får den bästa upplevesen i scenariot. Att man ska rollspel som i verkligheten och man förväntar sig att motparten ska göra samma sak så båda fårlika bra upplevelse.

Hur hittade du Unive? Jag hörde från en vän att han körde en rolig rp och det var denna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka