Accepterad Fellebelle | Medlem ansökning [!Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fellebelle

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Johansson

Vad är ditt discord namn? ng_zeppy

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anas Johansson och han är 23 år gammal och han har en vän som han har en bästa kompis som heter Erik Persson. Anas har haft en ganska tuff barndom hans pappa var kriminell och hans mamma lämna honom vid tidig ålder. När Anas var ungefär 13 år så blev hans pappa skjuten så han hamnade på barnhem. Anas tyckte inte att han blev behandlad bra på barnhemmet. Så en dag så bestämde sig Anas att smita. Efter de så gick det inte så bra för Anas. Han bodde hos hans kompis Erik jätte länge. Men en dag så bestämde sig Eriks familj att flytta till staden Unive vid 15 års åldern. Då förstördes allt. Anas började hänga med kriminella och börja sälja knark i flera år. En dag så blev han grabbs dödad så han fick inget knark att sälja inga pengar han hade ingenting kvar. De sista pengarna Anas hade så hyrde han en lägenhet i några år. När pengarna var slut så tänkte Anas att han inte kunde vara kvar i tensta. Så han plankande på tåget till unvie och så hamna han här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka göra det till en roligare plats och skapa en gemenskap med kompisar och andra. Jag kommer själv göra så att jag har kul men såklart även så att dem runt omkring mig också har en rolig rp. Jag kommer självklart själv leva in i min karaktär och skapa så många VERKLIGA scenario som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska leva in i sin karaktär och inte gå ooc börja bryta karkatär så att din motparten får den bästa upplevesen i scenariot. Att man ska rollspel som i verkligheten och man förväntar sig att motparten ska göra samma sak så båda får lika bra upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: får inte döda ngn utan anledning, VDM: inte får använda fordon som vapen, NLR: Du återföds på nytt/ new life rule, Meta Gaming: får it använda andra hjälpmedel utanför spelet för o lokalisera och kommunicera med varandra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat sen långt tillbaka på just denna server.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror det är en bra ansökan, jag kan alla regler och kommer sätta mig in i rpn som om det vore värkliga livet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka