Nekad Fellebelle | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fellebelle

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:110000148709116

Vad är din discord tagg? felle#3657

Vem var det som bannade dig? Q T

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-03-29_190728119.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev upprörd och skrev att jag skulle köra ortenwave men det gör jag aldrig i hela mitt liv. Jag vet att det var fel och det ska inte hända igen men jag skrev så för jag blev upprörd och tänkte inte på vad jag skrev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var gripen av securitas och dem skrattade åt mig och tazrade mig och slog mig när jag var gripen. Då blev jag arg och upprörd så jag skrev saker som jag inte ens tycker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att man inte får köra ortenwave men jag skrev det till dem två securitas som höll på mot mig och tazrade mig och slog mig när jag var gripen. Jag vet också att det inte är ok att man slänger ut sig vad som helst och jag ska aldrig göra om det och jag skulle aldrig köra ortenwave med tanke på hur kul jag har när jag rpar på unive. Så kortfattat så vet jag att man inte får slänga ut sig vad man vill och det ska inte hända igen. Men jag skrev det för jag var arg och upprörd men jag vet att jag måste hålla mig lugn,.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för vdm en gång och då råkade jag köra över en kille på motorvägen i full fart och jag lärde mig att man ska vara mycket försiktigare oavsett om det är en motorväg eller inte. Jag har också fått 10 min bans och det var för att jag hade för ljus röst för min karaktär men nu har jag en voice changer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle behöllt lugnet i den situationen som jag var i och inte skrivit att jag skulle köra ortenwave och jag ångrar mig jätte mycket att jag skrev det för det är inte sant och jag kör aldrig ortenwave så det var bara onödigt från min sida. Så jag kunde ha behållt lugnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag inte ska skriva onödiga eller dumma saker i ooc chatten bara för att någon håller på mot mig och skrattar och tazerar mig bara för att det är kul. Jag har lärt mig att hantera olika situationer på olika sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka