Nekad bullen_22 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen_22

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830901842/

Ditt Hex-ID: 11000016f7fa452

Vad är din discord tagg? bullen_22

Vem var det som bannade dig? us5x

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-08 203901.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom jag tydligen hyllar ett montage som doxxar för jag skrev 100 gubbe och jag viste inte att det var ett regelbrott och det står ej att man ej får skriva ngt på montage eller inte va jag eller någon annan jag har frågat sätt jag lovar och svär jag viste inte att man inte fick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev p bannad skrev jag "100gubbe" i en montage. Jag inser att det kan ha uppfattats som olämpligt eller störande. även om det inte var mitt fel. Jag menade inget ont och ber om ursäkt om det tolkades fel. Jag uppskattar servern och skulle älska möjligheten att komma tillbaka och bevisa att jag kan vara både en posetiv och bra spelare. de ända jag ber om e en ny chans då jag inte visste att jag gjorde fel och detta e den ´servern som jag lägger pengar på då jag tycker att detta är en så bra server och förtjänar varenda öre. men jag fattar inte var det kommer sig att jag har använt mig av ESP jag har aldrig använt mig av fusk på denna servern eller någon annan server jag kan svära på min mamma att jag skulle aldrig göra det och om jag nu har använt mig av esp vill jag se bevis på det för vet upp till 100 procent att jag aldrig har använt det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev bannad för att jag skrev 100 gubbe på en väns montage. Jag tycker inte att jag borde ha fått en ban för något sånt för att jag skrev bara 100 gubbe till min vän som en komplimang och inte själva montaget. Jag visste inte att man inte fick skriva sånt i montage eller finns i reglerna annars hade jag aldrig gjort det. Jag gillar att spela på Unive och hade aldrig förstört det på grund av en kommentar om jag visste att man inte fick skriva så. Jag frågar er bara att kolla från mitt perspektiv och ge mig en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag skrev "100gubbe" på montage, och det ledde till en permanent ban. Jag har lärt mig att vara mer försiktig med vad jag skriver och tänka på hur det kan påverka andra och reglerna. Detta e min första pban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer försiktig med vad jag skrev, även om det inte står att det är ett regelbrott. Jag borde ha tänkt på hur det kunde tolkas och kanske undvikit att skriva något som kunde skapa missförstånd eller leda till problem. jag hade ej kunnat göra något åt esp ban då jag aldrig har använt mig av något fusk eftersom jag tycker själv att det är tråkigt med fuskare och vet ej var detta kommer ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig, jag även om ursäkt återigen jag kommer samt var mer uppmärksam i framtiden och jag lovar att bli bättre då jag älskar bara denna servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka