Accepterad Fellan7 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fellan7

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? fellan7

Vad är ditt Hex:ID 11000014672d296

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne typ 7-10 timmar i snitt varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte blivit bannad någon gång om anticheat inte gills.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters arbetsuppgifter är att se till så att rpn går till på rätt sätt och förhindra lallare m.m. Detta kan t.ex vara om det är en lallare på torget som slåss då är din uppgift som SV att sv banna honom och bifoga klipp. Du kan även ressa folk som blivit t.ex mass vdmade och då behöver du även bifoga bevis i en dc kanal. Server vakter kan även kicka

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill blir servervakt då jag som polis upplever att folk inte kan bete sig, det kan vara allt ifrån att dem cop baitar eller inte lyssnar och inte kan bete sig som en allmän rpare. Jag vill alltså kunna ta åtgärder på dessa personer på egenhand och kunna vara som en rpande staff på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse inom servervakts ansvaret kan vara att du t.ex använder dig av toggle id i scenarion som t.ex skottlossningar för att veta vart folk är. Ett annat t.ex kan vara att du unbannar dina kompisar eller undviker att banna dom när de gjort fel. Sen kan det även vara att du ressar dig själv alltså använder dina perms bara för din vinst i helhet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka