Antagen Kazoo | Ansökan till Servervakt [hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kazoo

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? 1kazoo

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001447902e6

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag skulle ändå säga att jag är ganska aktiv, några timmar om dagen iallafall och sedan extra på helgerna såklart.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca ett år, blev medlem någon gång i juli förra året

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Totalt 2 gånger, bifogar bild nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är att vakta servern från lallare eller liknande samt vissa problem som att det står bilar övergivna lite var som helst samtidigt som jag rpar. Det kan t.ex vara så att det är någon ny eller bara allmänt lallig person som går runt och lallar på marja eller liknande, då kan jag alltså antingen vägleda denna person eller ta åtgärde om det behövs

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vet att det finns vissa brister på unive, det är ofta väldigt små saker men ändå saker som gör skillnad. Därför vill jag vara med och underlätta för staffs och samtidigt göra det roligare för mig och andra i min omgivning att rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att jag på något sätt utnyttjar mina förmåner som servervakt, det kan t.ex vara genom att använda toggle id för att se om det är folk i en bil eller liknande. abuse är ungefär samma sak alltså att man utnyttjar permsen på något sätt.

Din Servervakts Ansökan är under granskning av Servervakt ansvariga.

Hej igen!
Återkommer med att granska denna ansökan senare i veckan, eftersom vi är få Servervakt Ansvariga så kan gransknings / väntetider variera. Vi ber dig ha tålamod medan vi granskar din ansökan. Detta kommer INTE att påverka din ansökan.

Med vänliga hälsningar,
520master - Servervakt Ansvarig

Välkommen på intervju!
Intervjutider återkommer vi Servervakt-ansvariga med under kategorin "Servervakt Intagning", oroa dig inte för att din ansökan kommer att bli automatiskt nekad pågrund av intervju ej tagen i tid. Återkommer med deadline för ansökan, men jag själv har inte tid förrän på torsdag eftermiddag / fredag.

Med vänliga hälsningar,

OBS!! DU ÄR INTE VERIFIERAD, ÄR DU INTE VERIFIERAD INOM 48H NEKAS DIN ANSÖKAN!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka