Nekad Felixryden | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felixryden

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350927337/

Ditt Hex-ID: steam:1100001174905e9

Vad är din discord tagg? felix.ryden

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: banöverklag.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem trodde att jag lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Clas Olsson blev sur på sjukvården då han har fått krycka 3 dygn sträck, då dem överdriver med tiden. Så han blev sur och körde in på sjukhuset för att skälla ut dem då han hade brutit armen och fick krycka. Han skulle visa att han inte skämtar när han säger något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att 5 dagar ban och indragen withelist är väldigt överdrivet då jag faktist rp:a. Visst de kan vara sunt förnuft, men samtidigt är min karaktär som han är och vill hålla mig inom karaktären. Gjorde som karaktären skulle gjort och tycker att det va ett grovt straff. Notera att en slutade rpa och börja snacka ooc för att hålla mig kvar inne på sjukhuset då han snacka med staff. Så kunde inte ens köra ut när ja märkte hur folk reagera. Inte kul att folk slutar rpa i vissa scenarion. Bättre att andra rollspelar på vad min karaktär har gjort. Tycker de hade varit bättre med att polisen kom och tog mig istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad i 1h innan när jag va full och spelade. Slog en kille på sjukhuset som slog ner alla andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika att köra in på sjukhuset

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska inte köra min på sjukhuset igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka