Accepterad real3up | Ban Överklagan (Oskar7829)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

real3up

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009442260/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8929d4

Vad är din discord tagg? Real3up

Vem var det som bannade dig? Oskar7829

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag frågade min polare om han kunde fixa min krycka på hans sjukvårds karaktär så vi tog spawnmenu upp till paleto och han fixade den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag frågar min polare ifall han kan fixa min krycka då jag har ungefär 90 min och jag orkade riktigt inte vänta och han gick med på att ta bort kryckan så vi båda tar spawnmenu till paleto sen spawnmenu till vårat gänghus efter det så tog jag ut min stash bil för att byta vapen och fylla på med ammo. Sen startar oskar7829 staff samtal med kmig och frågar varför min krycka är borta och att han har allt på klipp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Staffsen gjorde rätt som bannade mig. Det jag gjorde var fel och ganska idiotiskt, och jag förstår det nu. Jag borde aldrig ha frågat om någon kunde fixa min krycka åt mig, utan bara väntat ut den som man ska enligt reglerna. Jag tar fullt ansvar för det som hände och accepterar bannen. Jag skriver denna överklagan för att visa att jag har förstått mitt misstag och att jag vill göra rätt om jag får en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för fearrp och jag har lärt mig att det är onödigt med pengar för att förlora ett vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi backar tillbaka till när det hände så hade jag kunnat göra annorlunda. Jag borde inte ha frågat min polare om han kunde fixa min krycka, utan i stället bara väntat ut den som alla andra spelare på servern måste göra. Det var mitt misstag och jag förstår nu att det inte var rätt att göra så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av min ban. Jag förstår nu att jag gjorde fel och att jag inte borde ha frågat någon annan om att fixa min krycka. Det är något jag inte kommer göra igen. Om jag blir unbannad kommer jag göra saker annorlunda. Jag kommer följa reglerna bättre och ta ansvar för mina handlingar, även om något känns jobbigt eller tar tid. Jag vill inte längre vara den kompisen som alltid blir bannad, utan någon som faktiskt sköter sig på servern. Unive betyder mycket för mig, jag har spelat här sedan slutet av 2020 och vill fortsätta spela på ett seriöst och respektfullt sätt. Om ni ger mig en ny chans så kommer jag verkligen försöka bete mig och visa att jag kan sköta mig framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Tillbaka