Nekad felix_grumpy | Medlem ansökning(wyklez).

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fx_1923.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad är ditt discord namn? felix_eriksson

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att vara lite som en staff i mindre scenarion och scenarion då kanske igen staff är där/speccar. Alltså en servervakt är någon som hjälper staffsen satt allting blir enklare och håller koll på rpn i alla möjliga scenarion. Alltså det jag menar är att som servervakt ska man alltid vara aktiv på vad folk gör och se sig själv lite som en "mini staff". Servervakter har också i ansvar att somsagt underlätta för staffsen, samt hjälpa till att få en sån bra rp nivå som möjligt!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive då jag spelar Unive väldigt mycket och i rätt så många scenarion känns det skönt att ha perms till att t.ex kicka eller sv banna någon. Tillexempel ifall någon tar min och min kolegas bil någonstans och staffs inte har tid. Jag känner jag hade passat väldigt bra som servervakt! Jag tycker även att det är bra att det är rätt så många med servervakt perms villket underlättar det för staffs somsagt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli servervakt på Unive då jag spelar Unive väldigt mycket och i rätt så många scenarion känns det skönt att ha perms till att t.ex kicka eller sv banna någon. Tillexempel ifall någon tar min och min kolegas bil någonstans och staffs inte har tid. Jag känner jag hade passat väldigt bra som servervakt! Jag tycker även att det är bra att det är rätt så många med servervakt perms villket underlättar det för staffs somsagt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att de är bra och vill

Hur hittade du Unive? jag hitade den här server på unive

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka