Accepterad maze4k | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? maze4k

Vad är ditt Hex:ID steam:110000149a529e4

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: cirka 15-01
Helg/lov: cirka 12-05

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 26st men flesta är felaktiga då några var när jag var staff och dem visade nya helpers hur man banna och många andra är felaktiga och jag har fått unban på. https://media.discordapp.net/attachments/937007021616676867/1346498606063943700/image.png?ex=67c8680c&is=67c7168c&hm=388ca59ec921a81281b44235b8f2b6f85c599c59b91d5e0b69cb39ffdaa00c21&=&format=webp&quality=lossless

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska underlätta för staffsen genom att kunna göra saker medans man rpear, typ att banna någon som lallar. sedan är det viktigt att man inte agerar staff och åker runt och åker runt och letar problem då det ska ske i syftet att om det händer något medan s du rpear. Sedan så har en servervakt uppgift att dokumentera de åtgärder de tar så att de inte blir något fel eller om något beslut ska förlängas.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit de förut men den blev borttagen när jag blev staff men känner att det kan vara bra att vara det igen då jag e boss i ett gäng och det kan förekomma mycket regelbrott och sådant medans jag rpear.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man använder sina perms till sin egen eller någon annans fördel. Tillexempel så ska man inte ressa sig själv om man dör utan att det finns en anledning bakom det eller någon kompis då. sen ska man inte använda sina perms till att banna/kicka nån för att man tycker att det är kul.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka