Accepterad Felix35 | Medlem ansökning [El Schizo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesusbarnet

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Jesusbarnet#1150

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2009

Berätta om din karaktär. Tillsammans med sina två systrar, mamma och pappa växte Maximilian upp i en liten stad utanför Stockholm. Han höll alltid sin familj hårt kring hjärtat. När Mille som han även kallas, bara var 2 år gammal så flydde hela hans familj från kriget i Irak. Detta är inget som Mille kommer ihåg, men något som hans pappa brukar berätta hemska historier om. Dessa historier formade Mille till en väldigt omtänksam och försiktig person. För han tog alltid lärdom av det hans pappa sa vilket oftast handlade om hur viktigt det är att inte döma någon för deras yttre.

När Mille fyllde 15 år fick han sin första tjej. Hon hette Maja och bodde några hus längre bort från Mille. Mille och Maja sågs varje dag efter skolan och de brukade alltid hjälpa varandra med skolarbete. Ju längre tiden tog sig in i förhållandet, desto mer växte deras kärlek för varandra. Åren sprang förbi och än idag är Mille och Maja fortfarande ett par. Men det finns ett problem som Mille står i som han inte riktigt vet hur han ska reda ut. Mille har nämligen fått tag på ett riktigt bra jobb i en annan stad som heter Unive. Och just nu finns det bara plats för honom att bo där. Detta sätter Mille i en riktig knipa eftersom han verkligen inte vill svika sin kära Maja.

Men grejen är att han nu står på arlanda flygplats, redo att hoppa på flyget om en timme som ska landa i Unive. Han är troligen inte medveten om vad detta kommer ställa till med, men han har tagit sitt beslut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och underhållande rp. Jag har spelat på unive ganska länge så jag vet hur man rpar och jag kan alla regler så jag kommer inte lalla eller något sånt. Jag kanske kommer köpa upp krim sedan igen eftersom jag fick indraget men är inte säker men jag kan rpa som krim och gäng eftersom jag rpat på det innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda partena ska ha roligt i scenarion och inte bara att man ska spela för att man själv ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på Unive innan fiick bara indragna roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka