Inaktuell Mille2010048 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mille2010048

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Millian

Vad är ditt discord namn? realmille.

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mille Anderson och han är 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll. omtänksam. modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Mille andersson och är 32 år gammal. När jag var liten så omkom min pappa i en bilolycka och sedan dess har jag bott med mamma i många städer. Mille ska flytta men han vet inte var han ska flytta men han har ansökt om att komma till staden Himmelriket och bygga upp en bra uppväxt med alla i staden. Om Mille kommer till staden så kommer han att försöka skaffa en pappa och lära känna nya vänner. Mille vill bli sjukvårdare när han blir stor för att han gillar att hjälpa folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara med och skapa roliga och kreativa scenarion inom servern. Jag har en hög nivå på mitt rpande och kommer inte lalla eller göra regelbrott. Kommer också vara väldigt aktiv och spela på servern väldigt mycket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att det blir roligt för båda spelarna i ett scenarion och att inte bara tänka att man ska vinna scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte just nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = random death match, VDM = Vehicle death match, Greenzone = Arbetsplatser eller allmänt platser.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka