Nekad felix123 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felix123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Johansson

Vad heter du på discord? joh4nsson#8099

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu på sommarlovet kommer jag vara aktiv mellan 15:00 och 24:00, Jag kommer vara mellan 16:00 och 23:00 på skoldagar och helger kommer jag vara aktiv mellan 11:00 och 24:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i tre månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad tre gånger varav en var permanent pga staff disrespect

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är dem som hjälper alla staffs med småsaker som att t,ex dv bilar kicka folk och reviva folk som dör av buggar och sånt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för jag har varit servervakt på många servrar inkluderar unive, så jag bra tidigare erfarenheter av att vara servervakt och jag kan se till att alla sköter sig på unive och göra unive till en så bra plats som möjligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en som inte ser sin roll som en fördel i scenarion som att använda toggleid på i scenarion och se vart folk är och att inte t,ex dv bilar som står rätt och som inte sv abusar alls och inte hotar i OOC med att dem är servervakt och påverkar scenarion på olika sätt

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt som sagt är det när man använder sin roll som fördel i scenarion och revivar folk som som till exempel dör i ett scenario på rätt sätt och på så sätt förstöra scenarion, och när man helt i helhet använder sin roll som ett slags vapen so ingen ska döda en eller andra saker som förstör rpn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka