Accepterad 300aik | Ansökan till Servervakt [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Roy

Vad heter du på discord? 300aik

Vad är ditt Hex:ID steam:110000145ceb969

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har påsklov den här veckan (vecka 15) och sen har jag massa röda dagar fram tills sommarlovet. Jag kommer kunna vara aktiv varje helg, hela dagen. Samt under måndag - fredag så kommer jag kunna vara aktiv från 15:00 till 23:00-00:00. Dock så har jag 4 fotbollsträningar på måndag, tisdag, onsdag och torsdag mellan 18:00 till 20:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? I 4 månader ungefär, blev medlem i början av januari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång. https://cdn.discordapp.com/attachments/1361297225971667035/1361297239267344434/image.png?ex=67fe3e59&is=67fcecd9&hm=5fb38192346bc34b3267d02e02f17c90305bbc41d6bf600c4c9fb8ab082bb35f&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att alla runt omkring sig själv har en hög och en bra RP-nivå. En servervakts uppgift är samt att kicka eller banna folk för saker de har gjort fel. En servervakt finns för att rollspela i olika scenarion och ha kul på unive servern medans de ser till att folk sköter sig och inte gör fel inom sig. Alltså så ska de hjälpa staffs där dom inte speccar och hindra regelbrott från personer i servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag märker att det är väldigt många som pratar ooc, vdmar, slår folk och pissar på de utan någon anledning och tycker att dessa personer borde få åtgärder snabbt så de inte hinner göra fler regelbrott. Jag är också en väldigt aktiv person här på unive och älskar att spela på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det skulle kunna vara t.ex om man rollspelar som en kriminell person och hamnar i en skottlossning och sedan så revivar man sin kompis eller sig själv för att vinna scenariot. Det är alltså att man använder sig av sin servervakt roll till att skapa orealistiska scenarion och hjälper dig att vinna alla scenarion. Man skulle också kunna använda toggleID för att lättare kunna se vart personen du skjuter mot är och använde det som en typ av wallhack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka