Nekad Felix.smb | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix.smb

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014513969/

Ditt Hex-ID: 11000013ed68d31

Vad är din discord tagg? Felix.smb#7291

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Bosse. Återstår: 4 dagar 23 timmar 7 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Väldigt osäker och tror helt ärligt att det var en olyckhändelse av något slag. Jag kommer från piren och har 0 procent på min telefon så jag åkte till närmaste laddningbås som även också var ett snabbmats ställe på kartan. När jag kom fram så var jag vid advokatsbyråns gamla hus, där står det två killar och pratar vid den där stora porten. Jag går fram till dem och frågar killen innanför grinden ifall det finns ett ladningsutag där inne och då svarar han nej. Innan det pratade han med en kille som frågade ifall dem sålde huset och då sa grabben inaför grinden att han skulle gå där ifrån och börjar peka finger mot killen som står utanför, jag frågar han som står inanför porten ifall det finns en ladningsutag där inne och han svarar nej. Under den perioden viste jag ej att det var ett gäng hus utan trodde det var ett snabbmats ställe med ladningsnbås. Jag skrev även i ooc innan ifall man fick ladda där och då fick jag inget svar. Sen hoppade jag in i min bil och blev bannad för lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är på piren och har absolut 0 att göra så jag bestämmer mig helt enkelt att hitta på något då jag märkar att jag inte har något batteri i min telefon. Jag sätter där efter en checkpoint på närmaste ladbås och jag åker mott det. När jag väl kommer fram ser jag två stycken killar prata med varandra. Jag var just nu vid kalifas gamla advokatsbyrå. Jag var lite skeptisgt till att gå ditt och ladda så jag frågar i ooc ifall man får gå in och ladda där men jag får inget svar och därefter tänker jag bara att jag går ditt och frågar ifall det är okej att ladda där inne, detta var exakt vad jag sa: Finns det något ladningsutag här? Och han jag pratar med svara nej. Killen innan mig frågade ifall dem sålde huset och då sa personen som stod bakom grinden stick här ifrån. Då jag inte kände mig så inblandad i dems snack frågade jag bara. Jag går tillbaka till min bil då jag fick ett nej som svar och tänker åka iväg då jag blir bannad tyvärr. Här är klippet: https://medal.tv/clips/61632911/d1337mcsbbVg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag frågade bosse i pm som nu var han som bannade mig och jag frågade ifall det var en felaktig ban då jag ej viste vad jag hade gjort för fel. Han visade mig då klippet och sa att det var pågrund av att jag frågade ifall dem sålde huset med en lallig röst. Klippet visar när jag frågar ifall det finns ett ladningsutag där inne och killen innanför svarar nej. Så jag frågar även Bosse ifall vi kan ta det i support alltså vänterummet så får jag förklara mig, jag frågar även ifall kille som frågade ifall dem sålde huset kunde vara med och besvara att det ej var jag som frågade ifall de sålde huset, hans id var 240. Men bosse sa exakt så här: kan ej ta ett support ärende för tillfället. Alltså kunde jag inte förklar mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannd för lallare av bosse för 1 vecka och 2 dagar sedan. Det var så här att jag var på piren och sålde bilar och köpte bilar. Jag har precis köpt en helt ny supra då det kommer en kille när jag står på parkeringen och kör in i vänstra sidan bakifrån. Jag blär därefter arg och går ur min bil och frågar ifall han kan komma ur sin bil, då han är helt stum sparkar jag på hans bil två gånger sedan sätter jag mig i bilen och blir bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta att åka ditt och åka till ett annat ställer men som sagt, fick veta i efterhand att det var ett gänghus och att jag inte hade där att göra. Jag hade bara kunnat åka därifrån men jag gjored ett dumt val och stannde och fråga ifall man kunde lada där inne men nu vet jag att det var dumt gjort och ska ej upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, jag ska åka till dem ställerna där jag känner till att det finns bra ladningbås, när jag säger bra ladningsbås menar jag att jag ska tillexempel åka till marajs eller autoexperten!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka