Accepterad ZoZo AKA stefan | Ban Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoZo AKA stefan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199812979879/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e6e2ca7

Vad är din discord tagg? zozodinlokalaafrikan

Vem var det som bannade dig? Korpen__

Bild på banmeddelande: bild_2025-01-08_183543098.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo det är ju självklart en ban om man comebatloggar mitt i ett scenario men när jag cloggade så var typ scenariot slut eftersom dom redan hade åkt och jag kunde inte stanna uppe i 1 timme till bara för att vänta på att någon ska rädda mig. men självklart förstör jag syftet med bannen men det känns så jävla onödigt av mig om jag bara skulle stannat i servern i 30 min till,. men som sagt jag förstår helt varför ni bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo såhär va det min gängmedlem sa till mig att köra till en position där han skulle möta upp någon som tyckte såg skeptisk ut för honom, han sa även att han hade rånat en grabb tidigare och han trodde det var get back för den. När vi kommer dit parkerar jag 1 parkering ifrån honoms parkering och ställer mig vid bilen och tänker på mitt. Sen efter 30 sekunder jag jag då 2 bilar komma på håll på mototvägen både ifrån vänster och höger och sen hör jag då denna grabben skrika upp med händerna till bosse (han som skulle köpa pistolen) så jag höll också upp händerna och hoppade in i bilen så fort jag hörde men sen så tänkte jag hoppa ut eftersom dom omringade mig helt o det skulle varit grovt fearrp att inte rp bra i det scenariot. Och sen va det ju då jag lämnade han sköt ju mig han som sa ta upp händerna i huvudet 4 gånger sen åkte alla dom iväg med bosse och jag var här helt själv, Jag väntade ungefär 5 minuter innan jag lämnade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jo Det var 100% mitt eget fel, och jag gjorde en felaktig handling genom att lämna mitt i ett scenario. detta bryter mot reglerna för fearRP och Clogg och de kriminella reglerna och gisslan( ungefär eftersom jag lämnade mitt i ett scenario), och det var inte ett rätt sätt att aggera på genom att ta upp händerna sen sätta sig i bilen och sen dra ut ett vapen. Jag borde ha hanterat situationen på ett mer genomtänkt sätt och läst om reglerna innan händelsen skedde. bannen var helt rätt i det här fallet eftersom jag inte följde de reglerna och jag förstår nu har man ska hantera en sån här situation. Jag tar ansvar för mina handlingar och har lärt mig mycket från detta misstag det kan jag lova dig Korpen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en tidigare ban och den va i 1 timmer det är allt jag har och den va pågrund av att jag inte kollade reportlist utan bara skrev report för fattade inte d nya systemet som ni hade skaffat in. Men sammanlagt har jag kanske 6 bans för har spelat sen philip grundade runt 2020-2021 nånstans där och körde i 3 år sträck och så men sen tog d stopp för va tvungen att fokusera på skolan och gymmet o hälsa osånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag hade först och främst inte hoppat in i bilen och gjort på de vis jag gjorde och sen kunde jag definitivt kunnat försöka vara uppe i 30 minuter till och se ifall scenariot verkligen är klart eller inte. sen kunde jah ha klippt scenariot för hur det såg ut för mig och bosse och han hära andra då. ( jag har läst på krim regler och grundregler på vad som menas men clogg och hur man ska göra i sådan scenarion som jag blev utsatt för).

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo jag hade först och främst inte hoppat in i bilen och gjort på de vis jag gjorde och sen kunde jag definitivt kunnat försöka vara uppe i 30 minuter till och se ifall scenariot verkligen är klart eller inte. sen kunde jah ha klippt scenariot för hur det såg ut för mig och bosse och han hära andra då. ( jag har läst på krim regler och grundregler på vad som menas men clogg och hur man ska göra i sådan scenarion som jag blev utsatt för).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag färstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka