Accepterad Felix.smb | Ban Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix.smb

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014513969/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ed68d31

Vad är din discord tagg? Felix.smb

Vem var det som bannade dig? sweolsson

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-01-26_140910.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ganska självklart från deras synvinkel. Det såg ut som att jag körde på en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker med min bil, möjligtvis lite för fort påväg mot röda garaget där jag ska lämna min bil för att åka med en vän. Då jag ska lämna in min bil står det en person precis vid den röda cirkeln, jag hinner att väja så att jag ej kör på personen men han flyger och ramlar omkull.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Dsync är det ända rätta svaret.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag spelade under 2020-2021 som krim, sedan dess har jag inte varit speciellt aktiv pga av skola osv, av den anledningen har jag inte koll på mina senaste ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört långsammare är ett alternativ men då jag för mig inte körde på han finns det inget från min sida att göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ta det lugnare där det kan befinna sig personer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka