Nekad Felix.lindblad | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felix.lindblad

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024624451/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Lindblad

Vad är ditt discord namn? Felix.Lindblad#0140

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Felix Lindblad han är en kille som är vid 20 års ålder idag han kommer från en stor familj i Sverige dalarna som inte haft så mycket pengar men han vill få en bra framtid i en fin stad och har drömmar om ett bra jobb här i multistaden men än så länge har han inte kommit så långt i sin dröm om ett bra liv i multistaden. Felix pappa dog för någon dag sen i en hemsk bil olycka han var på väg till multistaden men tappa kontrollen och körde av vägen i 200+km/h. och hans mamma dog några dagar efter han föddes. han har stort intresse för bilar och jobba hårt för att få ihop pengar till att nå sin dröm om att bo i ett fint hus och ha fina bilar med ett toppen jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker den här servern är bra för mig för att jag vill öka min spelupplevelse. jag har läst reglerna och jag har ganska mycket erfarenhet av andra servrar brukar läsa på andra servrar om hur jag ökar min RP. jag vill ochså kunna starta ett gang med mina kompisar för att kunna göra rån OSV. har kollat på ett par klipp från YT på när gammla rånare brukade göra rån och förklara hur dom gjorde och sånt. och skulle vilja testa dom teknikerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ganska säker på att det kan öka min RP och spelupplevelse. till skillnad från andra serverar så har den bästa RP.

Hur hittade du Multistaden? den kom upp högst upp på min rekommendation lista och den lät bra så gick in och checka.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill ha kul med kompisar och folk jag träffar och kunna hitta på roliga grejer. jag vill ha det trevligt och glida runt i servern som om det vore IRL.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej faktiskt inte har tyckt att den här servern vart så bra så det har inte behövts

Tillbaka