Nekad Felix Hörnqvist | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix Hörnqvist

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-Hansa

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? Shhh#5975

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Cirka 200 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker det är kul att göra en säker vardag genom att folk kan skaffa försäkring och de är det lag på också och jag vill bli chef för jag tycker jag passar det för jag är absolut inte otrevlig, jag är bara trevlig och kommer behandla mina kunder bra och att dom blir nöjda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja har erfarenheter inom i verkligen för min mamma jobbar på Trygg-Hansa och jag varit me henne när jag har haft prao på skolan och då har jag sett hur hon jobbar, att man ska behandla kunderna snällt och glatt och man vill att kunderna ska bli nöjda och ha en bra försäkring.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Felix Hörnqvist och är en trevlig och glad person och som tycker om att göra roliga saker t.ex att hänga me vänner , min karaktär är väldigt omtänksam , om nåt skulle hända skulle jag springa ditt på en gång och om typ nån hade gjort illa sig hade han ringt ambulans och sedan ringt polisen och kollat vem som gjorde illa han. Jag är inte den personen som ger upp, jag vill ba alla de bästa och att ingen ska komma till skada.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag från kl 12 till kl 12 på vardagar och på helgerna så hela natten och hela helgen så är inne på servern väldigt ofta och mycket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja lätt kommer aldrig ge upp för ett chef jobb, det är ju ba att söka igen och man ska ba ta det lugnt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara på unive för den är bäst

Har du läst våra Regler? Ja har läst dom flera gånger jag är ju medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka