Nekad feliqz | Whitelist ansökning Gassen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

feliqz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kingp07/

Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad är ditt discord namn? Edward Blom 3.0 DX

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jax Smith är en handels försäljnings person det menas med att han gillar att hålla på att sälja/ köpa in saker för att hans staka sida är att han kan pruta ner saker eller sälja på en kunder saker så att ett företag går plus. Han har gått på gymnasieskola i Göteborg även där han har växt upp men hans pappa är från Tyskland. inriktningen i gymnasiet är Fordonsprogrammet. Och han hade en bra uppväxt men lite bortskämd uppväxt för att hans pappa hade bra med pengar. Sen så har han även en brosa som heter Leonardo Smith. I skolan så blev han lite utanför för att han var den i klassen som var plugghästen och det gjorde att han blev lite utanför även att han aldrig riktigt varit sportintresserad som alla andra. Men när han kom upp mot gymnasiet så var han mera den som folk såg upp till för att dom ville lära sig saker av han för att han var den som kunde saker var bäst på prov osv.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer bidra med bra rp och roliga senarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag kommer gör roliga senarion som blir roliga för båda parterna

Hur hittade du Multistaden? genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska ha roligt och utveckla mitt rollspel

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nlrp

Tillbaka