- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 4
Blacklist-referens
ID: 902 — Tredjepartsprogram
Anledning: Fubb
Personal: Elias
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var så att jag hade fuskat på en gammal server som jag körde på innan unive. Och då när vi satt i vc så sa jag det och då var det nån som trodde jag fuska. Jag hade fusket kvar men använde inte det då jag alldrig kände nån anledning att ha det för jag viste att nån skulle komma på mig och aa och så. Jag blev från ingenstans dragen för pc chek. Det var då alltså nån som hade skvallrat. Jag sa att jag fuskade men jag gjorde inte det för jag vet inte varför jag sa så jag blev bara jätte nervös för det gick så fort och jag var inte deto på att det skulle ske en sådan sak.
Tar du ansvar för det som hände? Jaa jag förstår och tar ansvar över var jag har gjort och jag förstår också om det är ett fel men jag borde tycka att alla har alltid 1 chans till att vissa att man värkligen kan stå för det man säger.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att tänka på vad man säger och att inte begå brott för man inser värkligen hur mycket ett litet spel kan betyda.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill ha en andra chans för jag vill och jag saknar värkligen gemenskape man hade på denna server plus att jag har en kompis som pratar om unive hela tiden. Jag längtar och saknar denna server så otroligt mycket och det gör att jag alldrig ska ta dåliga beslut. Och tänka innan jag säger något.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej men jag har lite klipps man ser att jag inte fuskar på (Aim bot då jag tänker på)
https://medal.tv/games/gta-v/clips/mDo6cxdKxz72chJTn?invite=cr-MSxyMTUsNDI2NTQ3Mjg4
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch Untitled by felap and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: