hej, jag vill överklaga min avstängning för att jag och min kompis var uppe vid sandys flygplats och tog ut en bensindunk, sen så kunde jag inte ta ner den från min hand. då börjage jag hälla ut bensinen från dunken på marken och sen blev jag bannad. tycker inte att jag ska bli bannad av det men det ska inte upprepas