Nekad Felaktigbann [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Next

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
hej, jag vill överklaga min avstängning för att jag och min kompis var uppe vid sandys flygplats och tog ut en bensindunk, sen så kunde jag inte ta ner den från min hand. då börjage jag hälla ut bensinen från dunken på marken och sen blev jag bannad. tycker inte att jag ska bli bannad av det men det ska inte upprepas
 
Tryck istället på knappen överklaga och full i frågorna för att med det du har skrivit här kan jag inte göra något alls.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top