Hej, jag fick nyss indragen krim pga fearrp, en person riktar mot mig med pistol. Den andra i klippet har inget vapen och säger tidigare "jag måste ha hans vapen" vilket indikerar på att han endast vill göra kidnappningen för att få ett vapen till sig själv. Till en början är det orimligt att följa med in i en skottlossning medvetet utan att ha med sig ett vapen att skydda sig med. Staffsen säger i support att 2 personer riktade vilket är felaktigt. I vilket fall som helst så började jag ej skjuta förens de började skjuta mot mig. Man ser i klippet ganska tydligt att personen vid namn Isak börjar skjuta mot mig, dessutom börjar min kompis längre bort skjuta ner både Isak och den obeväpnade mannen. När jag slog ner Isak så riktade ingen mot mig då Isak sköt mot min kompis längre bort. Under den tiden i klippet som man ser att de riktar mot mig är det orimligt att jag ska kunna ställa mig upp samt hålla upp händerna då det inte är möjligt. Jag hann endast ställa mig upp, de sa upp med händerna, Isak började skjuta mot mig medans han riktade, märkligt, sedan började min kompis skjuta mot dem och då började Isak vända sig mot min kompis och sköt mot honom, då slog jag ner honom med min pistol vilket inte är någon fearrp.Om ni har några frågor eller behöver förtydligande om vad jag menar får ni gärna kontakta mig i pms eller prata i support. Mvh Havre