Accepterad Felaktig indragen krim pga fearrp [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Havre123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Hej, jag fick nyss indragen krim pga fearrp, en person riktar mot mig med pistol. Den andra i klippet har inget vapen och säger tidigare "jag måste ha hans vapen" vilket indikerar på att han endast vill göra kidnappningen för att få ett vapen till sig själv. Till en början är det orimligt att följa med in i en skottlossning medvetet utan att ha med sig ett vapen att skydda sig med. Staffsen säger i support att 2 personer riktade vilket är felaktigt. I vilket fall som helst så började jag ej skjuta förens de började skjuta mot mig. Man ser i klippet ganska tydligt att personen vid namn Isak börjar skjuta mot mig, dessutom börjar min kompis längre bort skjuta ner både Isak och den obeväpnade mannen. När jag slog ner Isak så riktade ingen mot mig då Isak sköt mot min kompis längre bort. Under den tiden i klippet som man ser att de riktar mot mig är det orimligt att jag ska kunna ställa mig upp samt hålla upp händerna då det inte är möjligt. Jag hann endast ställa mig upp, de sa upp med händerna, Isak började skjuta mot mig medans han riktade, märkligt, sedan började min kompis skjuta mot dem och då började Isak vända sig mot min kompis och sköt mot honom, då slog jag ner honom med min pistol vilket inte är någon fearrp.Om ni har några frågor eller behöver förtydligande om vad jag menar får ni gärna kontakta mig i pms eller prata i support. Mvh Havre

Jag har kollat på klippet, jag undrar mest varför du fortfarande står med vapnet i handen när du står upp? Du skriver att det inte är möjligt, på vilket sätt är det inte möjligt? Och sen undrar jag om du har ett klipp från ditt perspektiv?

Jag hade precis ställt mig upp sedan började isak skjuta och min kompis började skjuta. Det tog legit typ inte ens 2 sekunder för mig när jag ställde mig upp. Tycker det är ju lite konstigt att man ska bara börja kidnappa från ingenstans när det är en pågående skottlossning. Deras försök med att kidnappa mig ledde ju till deras död. Spelar ju ingen roll vad jag ens hade gjort. Tycker det är inte så konstigt av mig att jag slog ner den andra grabben väl när pistolen inte är riktad mot mig.

Klipp från mitt perspektiv men jag vet inte vad det skulle nytta? När man ser hela scenariot från denna vinkeln

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka