Nekad blue69_. | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blue69_.

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ditt discord namn: blue69

Ditt Hex-ID: steam:11000015467cd31

Vad för typ av beslut gäller det? indragen test medlem och krim

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att staffsen kollade på de från synpunkten att han inte riktade på oss utan på sin kompis. Jag fattar som staff att man gjorde som man gjorde då på klippet ser väldigt mycket ut som brist på social rp fårn första början men om man börjar lägga lite mer detaljier vad som händer i klippet märker man att jag inte bröt mot någon serverregel då det här scenariot är självförsvar från min sida vilket jag gjorde för att värna för mitt liv. samt att man ser i slutet av klippet at jag blir dödad av hans polare

Hur är beslutet felaktigt? jag fattar att han kanske inte riktade mot oss men då han riktade mot sin kompis som var vänd mot vägen såg de väldigt mycket ut från vårat perspektiv att han skulle skjuta, men även om de inte är så tycker jag att de är otrolig brist på suntförnuft på killen som riktade på sin kompis då han borde värna för hans liv. då de även var en pågånde skottlossning valde han att ta upp ett vapen som jag tog som ett hot. Vi menade inte att stöta på dom här utan vi jagade en annan bil som åkte förbi dom här och när jag ser någon rikta så vilja jag skydda mig och mina gängmedlemmar. det har även blivit en väldigt stor missuppfattning i detta scenario, från mitt perspektiv så riktar han på mig men att han väljer att rikta på sin polare

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.medal.tv/ugcc/content-s...zE3MjYkbzI0JGcwJHQxNzU1MzcxNzI2JGo2MCRsMCRoMA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka