Feelz12 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Feelz12

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
26
Användarnamn: Feelz12

Hur gammal är du? 15

Vad heter du? Janar

Vad heter du på discord? feelz#9747

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar dom flesta timmarna på dygnet när det är lov o när det är skola är det väll mellan 17.00 t 01.00.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hjälpa servern och vill att servern ska hålla hög nivå av rp och bra rp med många roliga senarion för båda. Det finns vissa som bryter mot regler och liknande och jag skulle vilja hjälpa servern med att inget sådant förekommer. Under min tid jag har spelat har jag sätt senarion och varit med i senarion där folk blivit felaktigt behandlade o liknande och det skulle jag vilja hjälpa med! Ifall jag ser att ngn bryter mot någon regler eller liknande så kommer jag kicka honom och inte behöva skapa mer arbete åt staffsen när dom redan har mycket att ta hand om.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill ju som sagt att servern ska ha hög rp och seriös rp vilket jag bidrar med just nu och hade fortsatt bidra med bra rp och seriös rp ifall jag blev server vakt. Jag jobbar som Vice chef på Vianor där det ibland brukar bli kaos o folk blir överkörda eller nedslagna o då hade jag kunnat bidra med att kicka den personen och försöka lösa situationen. Jag hade gärna sökt till staff men känner att det hade blivit för mycket för mig just nu. Men man vet aldrig i framtiden ;).

Är du whitelistad på serven? Ja jag är Whitelistad på servern och har varit det ett bra tag!

Har du varit bannad serven förut? Nej har inte varit bannad innan på servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka